Verzendingsinformatie

Wat zijn de verzendkosten?

  • Wij proberen u een zo prettig mogelijk slaap ervaring te geven, dit doen wij door u geen verzendkosten aan te rekenen, dit geldt enkel op dit moment nog voor bestellingen binnen Nederland.
  • Wij verzenden ook naar België toe, boven de €40 ontvangt u gratis verzending. Onder de €40 betaalt u €3,99 verzendkosten.

  • Sinds 20 november ondervinden de leveringen van pakketpost door Bpost enorme vertragingen.
    De oorzaak hiervan is een toenemende hoeveelheid aan pakketten vanuit Nederland.
    Hierdoor is de levertijd van pakketten uit Nederland naar Belgie toegenomen en kan het gemiddeld 2 tot 6 werkdagen duren.

    Wij vragen via deze weg uw begrip en geduld in deze ontzettend vervelende situatie.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

  • Bestellingen die gedaan zijn, kunnen per brievenbus-post of per pakketpost worden verzonden. Dit is onder andere afhankelijk van de grootte en de waarde van de bestelling en het precieze tijdstip van wanneer de bestelling is geplaatst. In beide gevallen wordt de bestelling verzonden via DHL.
  • In de verzendbevestiging die je van ons ontvangt, kun je precies zien hoe jouw bestelling is verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

  • Wij verzenden al onze bestellingen die op werkdagen voor 15:30 uur gedaan zijn, nog dezelfde dag.
  • Wanneer de bestelling is geplaatst in het weekend of op een feestdag, wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Zodra wij de bestelling hebben verzonden en je de verzendbevestiging hebt ontvangen, mag je normaal gesproken jouw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Wij verzenden jouw bestelling per briefpost met Track & Trace. Bij DHL gaat dit mee met de reguliere pakketpost mee. Mocht je bestelling niet tijdig geleverd worden, kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail of de chat op onze website. Wij helpen jou dan graag verder!

Kan ik mijn bestelling volgen?

  • Wanneer jouw bestelling is verstuurd, ontvang je van ons de Track & Trace gegevens per e-mail, waarmee je de zending kunt volgen. Je kunt dan ook zien wanneer DHL het pakketje aan zal bieden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de dag van levering?

  • Ben je niet thuis op de dag van levering en is jouw bestelling verstuurd. Dan is er geen enkel probleem onze pakketten gaan met de reguliere pakketpost van DHL mee en plaatsen dit in uw brievenbus. U hoeft hier niet voor thuis te blijven en kan hierdoor flexibel uw dag indelen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet geleverd werd?

  • Heb je na 4 bezorgdagen jouw bestelling nog steeds niet ontvangen? Dit kan verschillende redenen hebben. Neem daarom even contact op met de klantenservice per e-mail of via de chat op onze website en we gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen.

Wat kan ik doen als mijn bestelling niet juist bij mij geleverd werd?

  • Is je bestelling niet volledig of zijn er producten beschadigd? Allereerst uiteraard onze excuses voor het ongemak! Neem contact op met onze klantenservice per e-mail of via de chat op onze website en wij gaan het probleem zo snel mogelijk voor jou oplossen.

Kan ik mijn adres later veranderen?

  • Voor een geplaatste bestelling is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen. Neem hiervoor, voor de zekerheid, contact op met onze klantenservice per e-mail of via de chat op onze website.
  • Wel kun je in je account jouw verzend- en factuuradres voor toekomstige bestellingen wijzigen.